Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VS

Ještě větší trouba, než jsme si myslel. Lituji, jinak se to fakt vyjádřit v krátkosti nedá.

Za svou praxi v průmyslu jsem najímal už hodně lidí. A vždycky jsem na kontrolorské pozice vybíral ty vysokoškoláky, kteří měli reálnou zkušenost (nikoliv jedno dopoledne) s manuální prací. Nikdy jsem se nezmýlil. U mně byste moc šancí neměl.

Člověk, který má velmi povrchní ideu o práci, má tendenci pohrdat prací jiných., Vám se to pane autore daří v každičkém řádku.

1 0
možnosti
JK

Autore, musím vás opravit. Všechny manuální práce rozhodně nejsou na vyčištění hlavy. Jo možna nějaké ty fakt jednoduché a nekvalifikované. Ale takový zámečník a truhlář atd musejí umět znát vykresovou dokumentaci ,takže taky musí u práce myslet. A takové řemeslo na vyčištění hlavy není oproti sekretářce, to ona spíše domů chodí s čistou hlavou a navíc se jí nemůže stát pracovní úraz. taky nejde o druh zaměstnání, ale o tom, jak se k vám chodá váš šéf a jak vycházíte s ostatními zaměstnanci. práce může být pohodová,ale jak si s někým nesednete,tak to může být peklo. Jinak je brzo, abyste se považoval za dělníka, když jste v životě, jako dělník odpracoval jen 15 hodin. Já jsem také pracovla jako dělník, prostě byla ta ekonomická krize, tak jsem bral vlastně cokoliv a to se se považuji za intelektuála, který neustále něco čte. Je fakt, že o tématech ,jako politika, všeobecné dění jsem se s nima bavit opravdu nemohl. Nevím jaký měli na tu oblast přímo názor, ale jich to spíše vůbec nezajímalo.

0 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D no, s vaším studijním oborem dost možná jako dělník skončíte. Filozofické fakulty chrlí přehršle absolventů nepotřebných oborů...Nechápu, proč jste s vaším odporem k fyzické práci nešel studovat třeba mechaniku-statiku na VUT...Že by to bylo příliš obtížné?

Nu, přeji vám hodně štěstí jako budoucímu nezaměstnanému, protože prací si přece ruce špinit nebudete;-)

2 0
možnosti

Ale nezbláznil, chlapečku, z manuální práce byste se nezbláznil. Co je ku zbláznění, to je naše školství, které vymýšlí zbytečné obory a produkuje armádu "inteligentů", pro které se zase musí vymýšlet zbytečné úřady...

3 0
možnosti

Mladý muži, trocha toho studia vám zcela jistě neuškodí, protože vás text je mírně řečeno nesrozumitelný. Nepochopil jsem z něj vaše poselství, nepochopil jsem vlastně vůbec, co jste tím chtěl říct? Že je lepší studovat, než být de*il? To ale mám dojem všichni vědí. Nejhorší ovšem je, když de*il vystuduje VŠ a svoji debilitu (diagnóza) přenáší na ostatní. To je pak tragédie.

4 0
možnosti
Foto

J76a52n80a 42M74a71j25o13v29á

24. 4. 2016 20:57

No, po delším zvažování jsem se tento Váš článek rozhodla brát jako mladickou nerozvážnost.

Příšte to zkuste s trochou pokory.

7 0
možnosti
KLS

On Vás život naučí, snadno a rychle.;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

""Jsem studentem prvního ročníku FF UK Veřejné správy a spisové služby." !!!!No to je sranda. Jeden žasne jaké jsou u nás školy;-D;-D;-D

5 0
možnosti
M

24. 4. 2016 20:05

Vadí vám FF UK? ;)

0 0
možnosti
IG

Mno, tak až si odpracujete manuálně pár měsíců, či let, pak možná svůj názor na "lůzu", pracující za polovinu Vašeho platu intelektuála, jak zmiňujete v posledním odstavci změníte. Rv

4 0
možnosti
M

24. 4. 2016 20:06

Pro mě je nepřijatelné čekat 15 minut na lidi než začnou vůbec pracovat a evidentně vás mají v paži.

0 1
možnosti
  • Počet článků 53
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 885x
Začátky jsou těžké.